עקרונות מנחים
גישה אימונית התשובות והידע נמצאים בתוך ואצל הארגון, ותפקיד המלווה לסייע לגיבושם ועיצובם ולהובילם לכלל מימוש. פיתוח אחריות אישית לקיחת אחריות ורצון לתרום הם פועל יוצא ממרחב ברור ומוגדר שמאפשר לעובד יכולת השפעה וקבלת החלטות. זמינות מידע מידע צריך להיות זמין ונגיש "מתחת ליד" למי שצריך אותו, במקום ובזמן שבו הוא דרוש (רצוי במערכת המידע המרכזית ולא מתויק בקלסר). שיפור מתמיד (PDR - Plan Do Review) תהליך שמאפשר למדוד, לפקח ולבקר את מידת ההתאמה בין ה"רצוי למצוי" ומציף את הדורש שיפור למי שאחראי לניהול התהליך. ספק - לקוח בניית התהליך מנקודת מבט של לקוחות וספקים (פנים ארגוניים): של מידע, נתונים, שרות או עבודה בכל שלב ושלב. והכי חשוב פשטות |
מי אני
|